Tuesday, April 24, 2012

Dar nu mereu..




Dumnezeu plecă după pîine și mă lăsă pe mine
în loc
să am grijă de oameni și greieri deopotrivă
greierii erau ușor de bucurat
îi adunam la grămadă
presăram cîteva fire de iarbă peste ei,
cîteva boabe,
turnam o picătură de apă
și ei cîntau și se greiereau între ei pînă toamna tîrziu

cu oamenii fu mai greu
îi așezai în bărbați și femei
dar feministele bodogăneau și bărbații se apucau de fumat și înjurat
[și invers]
pe copii îi împărțeam de obicei
 în buni și răi apoi, sub nas
mi se flutura de către părinții lor (bărbații și femeile de mai sus)
ba biblia ba coranul
în fine
încercai tot felul de combinații cu oamenii aștia
cu noroc și fără
săraci/ bogați,
proști/ deștepți,
 urîți/ frumoși
etcetera: ‘nic

și se făcu tîrziu și obosisem și Dumnezeu nicăieri

și-atunci
îi adunai pe toți la grămadă
presarai peste ei iarbă și boabe și
apă
și uneori și puțin pămînt
și cu ochii la greieri, care își vedeau de greiereala lor,
le povestii cît de greu e să te dai Dumnezeu
și cît de încet i se coace unoeri pîinea


1 comment:

Anonymous said...

da...si iar ma bucur ca mi-am adus aminte ...semn ca nici n-a trecut mult...